Zobrazit vše
Novinka

Business na dálku

Vedení osobních schůzek má mnoho lídrů v malíčku – vědí, že je potřeba mít jasně daný program, nedovolit účastníkům odbočovat od tématu atd. Dnes však probíhá stále větší počet schůzek online a k tomu, jak je efektivně vést z obchodního pohledu, osvědčené rady chybí.
 
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
2 hodiny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
KT21010148
Obchodní dovednosti
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy v konkrétním termínu s živým lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
Termín
20. 12. 2021 10:00 - 11:30
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010148-0007
Cena bez DPH
2 990 Kč
otevřený termín
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010148-0002
Cena bez DPH
2 990 Kč
N
Novinka
otevřený termín
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010148-0006
Cena bez DPH
2 990 Kč

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Komu je kurz určen

Business development, Obchodní konzultanty, obchodní manažery, osobám, které jsou součástí prodejního procesu.

Kurz lze přizpůsobit Vašim požadavkům a konkrétní cílové skupině.

 

Obsah kurzu

  • Výhody a nevýhody prodeje: e-mail vs. telefon vs. osobní jednání
  • On-line schůzka: Jak si ji domluvit, jak se na ni připravit a jak ji profesionálně vést
  • Komunikace s klienty v době „covidové“: Na co si dát pozor a nenechat si zavřít dveře pro budoucí prodeje

Materiály

Prezentace lektora v elektronické podobě.

Cíle

Účastí na kurzu získáte návod, jak zorganizovat a úspěšně vést on-line prodejní schůzku. Definujeme si jednotlivé formy prodeje produktů a služeb. Zjistíte co vám mohou přinést, anebo naopak vzít z pohledu úspěšnosti v prodeji, a čím vás klienti v době „covidové“ mohou překvapit.

Lektoři

 Lenka Benetková
Lenka Benetková

Lenka pracovala více než 20 let v médiích jako obchodní ředitelka. Stavěla řadu obchodních oddělení, nastavovala obchodní filosofie a vedla týmy k úspěšnému prodeji v segmentu B2B. V současnosti je na volné noze a zabývá se poradenstvím a koncipováním obchodních projektů. Specializuje se na krizový management v rámci obchodních oddělení a snaží se neustále objevovat nové možnosti prodeje produktů a služeb nejen v mediální sféře.

 

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Proč s námi