ITIL® (Information Technology Infrastructure Library) je populární, mezinárodně uznávaný standard pro řízení a správu IT služeb (ITSM – IT Service Management).
ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.
Metodika ITIL pomáhá IT manažerům efektivně budovat, rozvíjet a optimalizovat uživatelsky přívětivé IT, a to jak pro dodavatele, tak i pro klienty IT služeb. Kurz ITIL® 4 Foundation popisuje klíčové pojmy, procesy, funkce a role životního cyklu služby ITIL. Tento kurz se skládá z přednášek a praktických úkolů a připravuje účastníky na certifikační zkoušku ITIL® 4 Foundation.
Certifikace ITIL 4 Foundation je koncipována jako úvod do ITIL 4 a umožňuje kandidátům dívat se na správu služeb IT prostřednictvím komplexního provozního modelu pro vytváření, dodávku a neustálé zlepšování produktů a služeb.
Určeno účastníkům se základními znalostmi a zkušenostmi
středně pokročilý
Jazyk
Kurz poskytuje odborníkům praktickou a strategickou metodu pro plánování a poskytování neustálého zlepšování s nezbytnou agilitou. Tento kurz je zaměřen na manažery všech úrovní zapojených do formování směru a strategie, nebo do rozvoje, neustále se zlepšujícího týmu. Zahrnuje jak praktické, tak i strategické prvky. Jedná se o univerzální modul, který je klíčovou součástí toků ITIL® Managing Professional i ITIL® Strategic Leader.
Určeno účastníkům s pokročilejšími znalostmi a zkušenostmi
pokročilý
Jazyk
Kurz ITIL® 4 Managing Professional Transition je navržen tak, aby umožnil uchazečům, kteří v minulosti investovali do vzdělání v oblasti ITIL v3, snadno a rychle přejít na ITIL® 4. Je vhodný pro všechny, kdo mají pokročilé znalosti ITIL v3, a zároveň již v minulosti získali alespoň 17 kreditů ze zkoušek/školení, případně vlastní certifikát ITIL Expert. Školení poskytuje informace o klíčových konceptech a terminologii ITIL® 4 Managing Professional. Díky tomuto školení a následné certifikaci mohou kandidáti získat certifikát ITIL® 4 Managing Professional.
Určeno účastníkům s pokročilejšími znalostmi a zkušenostmi
pokročilý
Jazyk
Kurz pokrývá „hlavní“ činnosti správy služeb a rozšiřuje současný rozsah ITIL tak, aby zahrnoval „vytváření“ služeb. Zaměřuje se na integraci různých hodnotových toků a činností (podpůrné postupy, metody a nástroje) za účelem vytváření a poskytování dodávky a podpory produktů a IT služeb. Kurz také zahrnuje sledování výkonnosti IT služeb a umožňuje odborníkům pochopit kvality IT služeb a metody jejich zlepšování. Součástí ceny kurzu je certifikační zkouška ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support.