Zobrazit vše
Novinka

Techniky vyjednávání pro nákupčí - Položte dodavatele na lopatky

Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
KT21020382
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy v konkrétním termínu s živým lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
N
Novinka
27. - 28. 3. 2023
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020382-0011
Cena bez DPH
12 990 Kč
N
Novinka
12. - 13. 6. 2023
Jazyk
Místo
Praha 1
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21020382-0010
Cena bez DPH
12 990 Kč

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Popis kurzu

Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání

Covidová doba radikálně změnila poměry mezi firemním nákupem a jeho dodavateli a tím pozici nákupu i způsob vyjednávání. Nákupčí se ocitají výrazně častěji ve slabé pozici. Trh je velmi obtížně předvídatelný, působí na něj znatelně více faktorů než kdykoliv v minulosti.
Cenové nárůsty se pohybují v desítkách až stovkách procent. Dostupnost vstupů se stala pro nákupčí absolutní prioritou a dodavatelé vstupů do výroby mají, návrh a často toho využívají pro prosazení svých požadavků. 
Nákupčí rozhodují svým vyjednáváním o schopnosti firem vyrábět, a ovlivňují ekonomiku firem více ne kdy v minulosti. Schopnost umět vyjednávat je pro nákupčí zásadní. To co bylo dosud běžně považování za vyjednávání, je dnešní optikou jen přátelské popovídání. A nákupčí se velmi často ocitají ve velmi slabé pozici.
Jde to i jinak. Přijďte se naučit jak vyjednávat v této náročné době. Přijďte se naučit jak i ve slabším postavení dosáhnout cílů, mít ceny pod kontrolou a zajistit dostupnost vstupů. Přijďte se naučit opravdové vyjednávání. Staňte se skutečným profesionálním a sebevědomými nákupními vyjednavači, kteří vždy dosáhnou svých cílů.

Komu je kurz určen

  • nákupčím, manažerům nákupu
  • majitelům firem, managementu a všem profesím, které vyjednávají a komunikují s dodavateli

Obsah kurzu

  • Jak se připravit na vyjednávání (bod po bodu, check list)
  • Jak stanovit strategii vyjednávání
  • Formy vyjednávání a jejich využití pro dosažení cílů
  • Jak pracovat s požadavky, argumenty, námitkami 
  • Jak určovat agendu, vést a řídit jednání
  • Speciální taktiky pro cenová jednání a jednání o požadavcích dodavatelů na zvyšování cen
  • Jak vyjednávat o zajištění dostupnosti vstupů a dosažení termínových cílů

  • Postupy pro zablokované jednání 
  • Co dělat když dodavatel řekne ne, berte nebo nechte být a nespolupracuje
  • Jak vyjednávat s konfliktním a agresivním vyjednavačem
  • Styly vyjednávání, využití osobnostních typů a další aspekty psychologie vyjednávání
  • Práce s otázkami, nasloucháním, mlčením
  • Prakticky trénink formou simulací, jejich natočení na kameru a následná analýza a rozbor jako nejúčinnější způsob získání vyjednávacích dovedností

Cíle

  • zvýšíte vyjednávací sebevědomí a vyjednávací kompetenci
  • získáte specifické v praxi ověřené vyjednávací postupy a taktiky speciálně pro současnou situaci na trhu
  • naučíte se jak se připravit na vyjednávání a získáte check list pro přípravu, aby vám už nic v přípravách neuniklo
  • v tréninkových simulacích budete vystaveni náročným situacím, abyste byli připraveni na skutečná vyjednávání
  • budete umět dostat pod kontrolu ceny i dostupnost i ve zdánlivě ztracených situacích
  • dojde u vás ke skokovému zlepšení výsledků vyjednávání

Lektoři

 David Pinka
David Pinka

Absolvoval jsem obor „Ekonomie a řízení chemického a potravinářského průmyslu“ na VŠCHT a současně jsem získal titul MBA na Prague International Business School. Výčet mého manažerského působení je možno nalézt na mém Linkedin profilu, nicméně bych rád zmínil mé aktivní přispění ke vzniku největšího soukromého dopravce chemických produktů po železnici v ČR - UNIPETROL DOPRAVA. Dále pak mou vedoucí roli v jednom z prvních outsourcingů na výrobce manipulační techniky ve výrobní společnosti. Z poslední doby bych jmenoval mou roli interim manažera ve společnosti Carrier při obnově a stabilizaci oddělení nákupu a logistiky. Specializuji se jak na klasické vzdělávání, tak na osobní koučink a poradenství v tématech: logistické a nákupní procesy, týmová spolupráce, styly vedení týmů, motivace, obchodní a marketingová komunikace, řízení změn a lean management v logistice. Lektorskou praxi mám od roku 2012, nicméně si stále zachovávám vztah s realitou realizací projektů v optimalizaci (nákladové i procesní) u výrobních a obchodních firem. V rámci lektorského přístupu preferuji prokládat teoretické pasáže případovými studiemi tak, aby si účastníci zažili v rámci školení jednotlivé tematické oblasti. Ve volném čase se věnuji, kromě rodiny, hudbě 70. až 90. let a veteránům. 

 

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Proč s námi