Zobrazit vše

Tvoříme hlasového asistenta

Hlasoví asistenti pohánění umělou inteligencí dramaticky změní celý marketing a zákaznický servis. Na 3hodinovém kurzu se seznámíte s Alexou od Amazonu, Google Asistentem a Siri. 
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
3 hodiny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
KT21010040
Hlasový asistent
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy v konkrétním termínu s živým lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
Termín
12. 11. 2021 09:00 - 12:00
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010040-0003
Cena bez DPH
2 990 Kč
Termín
12. 11. 2021 09:00 - 12:00
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010040-0004
Cena bez DPH
2 990 Kč

Vyjádření účastníků

Martin S.
"Vnímal jsem školení Hlasového asistenta z pohledu Helpdesku, resp. Servicedesku, kdy by toto mohlo mít využití nejen ve vztahu Helpdesk <-> Zákazník, ale i pro samotné pracovníky Helpdesku, kterým by nakonfigurované operace ovládané právě hlasem, mohli pomoci. Jinak, podání informací od Martina Krčka bylo určitě přínosem. Nejen, že má znalosti v dané oblasti, ale umí to i velice srozumitelně podat.
 "

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Popis kurzu

Naučíte se navrhovat Voice Conversation Design – přirozenou hlasovou konverzaci. I bez znalosti programování si “naklikáte” funkčního asistenta, který bude komunikovat s lidmi - po chatu, nebo hlasem - přes telefon, slack či Facebook Messenger.

Komu je kurz určen

Kurz je určen pro inovátory, kteří se zajímají o technologické novinky. Pro marketingové specialisty a  zákaznický servis, který díky hlasovým asistentům přináší unikátní možnosti podpory 24/7 bez ohledu na množství dotazů. A v neposlední řadě i manažerům, kteří se nebojí vyniknout před konkurencí.

Obsah kurzu

  • Design – vytvoření přirozené hlasové konverzace v prostředí Google Dialogflow
  • Napojení na web, Facebook, tel. ústřednu, slack..
  • Propojení na Google Speaker (chytrý reproduktor)
  • Propojení s mobilním telefonem

Materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Lektoři

 Martin Krček
Martin Krček

Martin má více než 20 let zkušeností s předáváním informací korporacím i rodinným firmám. Je oceňovát pro své bohaté znalosti marketingu, obchodu, strategie a SW řešení. Stejně tak pro svůj náhled do budoucnosti, který využívá při implementaci chatbotů a hlasových asistentů, které zbavují zaměstnance nudné práce a zvyšují pozitivní zákaznickou zkušenost. Podílel se na programu Googlu pro startupy: Google Developers Launchpad. Od roku 2019 je Google Developer Expert pro Google Voice Assistant. První v CEE.

 

Vyjádření účastníků

Martin S.
"Vnímal jsem školení Hlasového asistenta z pohledu Helpdesku, resp. Servicedesku, kdy by toto mohlo mít využití nejen ve vztahu Helpdesk <-> Zákazník, ale i pro samotné pracovníky Helpdesku, kterým by nakonfigurované operace ovládané právě hlasem, mohli pomoci. Jinak, podání informací od Martina Krčka bylo určitě přínosem. Nejen, že má znalosti v dané oblasti, ale umí to i velice srozumitelně podat.
 "

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Proč s námi